wtorek, 25 czerwca 2013

Liebster Blog Award



Właśnie dowiedziałam sie, ze zostałam nominowana do Libster Blog Award przez Kingę z bloga:www.kinga42.blogspot.com

Nominacje dostałam po raz pierwszy, wiec naprawdę baaardzo dziękuje :)

Liebster blog to wyróżnienie otrzymywane od innego blogera w ramach uznania za ''dobrze wykonaną robotę''. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyóżniła. Następnie również nominuje 11 osób(informuje je o tym na ich blogu) i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.

1. Czy w pełni akceptujesz siebie?
Myślę, ze jest to prawie niemozliwe. Zawsze znajdzie sie jakaś wada, przyzwyczajenie, którego nie znosimy. Myśle, że tak na...98%

2. Jaka książka zmieniła twoje życie?
Z pewnoścfia kilka ich było. Na pewno niedawno zrecenzjowana ''Dolina Motyli''-zmieniła trochję nastawienie do świata. Seria ''Harry Potter''-zaczarowała moje dziedzinstwo, a ''Życie Pi'', zresztą zwczoraj skonczone-jeszcze raz, ukazało mi do czego zdolny jest człowiek.

3. Co lubisz robić w wolnym czasie?

Oczywiscie czytać! Oprócz tego chodzę na spacery z oim psem(lub biegam), słucham muzyki, lubię również robic zdjecia, spotykać sie ze znajomymi(niestety, ostatnio trochę rzadziej). Ach, oczywiscie jeszcze przychodzi mi znęcać sie nad moja gitarą XD

4. Twoja pierwsza książka, którą przeczytałeś/aś dla siebie?

A kiedyż to było? Niestety nie pamietam i czasem nad tym ubolewam.

5. Ulubiona potrawa?

Nie mam. Lubie wszystko w czym nie ma brukselek(zawsze kojarzyły mi się z głowami kosmitów)i seler(nie lubie. go tylko w zupie).

6.Zakładaleś/as kiedys Złote Myśli/ Pamietnik?

Pamietnik. Ale to dawno temu, w podstawówce. Choc z dzisiejszego punku widzenia to był bardziej Dziennik.

7. Czy w pełni szanujessz poglądy innych?

Jeli mieszczą sie w zdrowym rozsądku, czyli nie są  nietolerancyjne to tak.

8. Kupujesz czy wypozyczasz kiążki?

Różnie. Najczęsciej korzystam z bibliotek, czasem z dobrej woli znajomych. Jednak zdarza mi sie kupić ksiażkę.

9.Masz swoje małe paranoje? (jesli tak to jakie) (np. zawsze pijesz w tym samym kubku, spisz tylko gdy drzwi w Twoim pokoju są zamkniete itd. )

Nie czuje sie dobrze, na  wielkich, otwarych przestrzeniach np. rynkach. Ja muszę mieć blisko las, budynki, jeziora albo cos innego od kostek brukowych. 

10. Co najbardziej cenisz u ludzi?

Pogodę ducha i radosć mimo wszystko, powiedzenie prawdy prosto w oczy, wierność.

11. Dokończ zdanie: Nie znoszę gdy...

ktoś, kogoś wysmiewa czy ocenia po pozorach, obraża kogos z moich bliskich, przyjaciół.

Nominuję:


Spokojnie, moja matematyka nie jest na aż takim słabym poziomie, ze nie umiem liczyć do 11. mimo, ze powinnam nominowaś 11 blogów, to na tyle nie zagladam, więc nominuje te dwa.

Pytania:

1. Najwspanialsza bajka z dziedziństwa, według Cibie to...?
2. Jakie zawsze chciałabyś mieć zwierzątko domowe?
3. Czy należysz do tych nielicznych osób, które w dziedziństwie nie bały sie Buki?
4. Czy płakałaś/płaczesz kiedy Mufasa umiera?
5. Jakiego bohatera z książki/filmu chciałabyś poznać?
6. Ulubiony kolor?
7. Na czyj koncert najbardziej chciałabyś póść?
8. Do jakiego miejsca na ziemi najchętniej chciałabyś pojechać?
9. Ksiazki, jakiego gatunku najchętniej czytasz?
10. Najgorsza ksiazka lub film?
11. ulubiona pora roku?

Oczywiście odpowiedzi z uzasadnieniem poproszę :D Jak na j.polskim.

Cos znowu podziało sie z czcionką i jest wyśrodkowana.
Buhahahah...a teraz ja sie nad kims p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz