niedziela, 29 maja 2016

Przyszłość bloga

Witam. Na napisanie tej notki zbierałam się naprawdę długo, ale w końcu należy się Wam jakieś wytłumaczenie. Przerwałam pisanie bloga i zaglądanie na wasze z różnych powodów. Jednak zanim je wymienię chciałabym wam WSZYSTKIM gorąco podziękować, że tu wchodziliście. A teraz główne powody:

Po pierwsze-wypaliłam się. Niejednokrotnie zaczynałam nowe recenzje, ale po paru zdaniach je przerywałam. Już mnie to nie bawiło, nie czekałam na kolejną okazje do nich napisania. 
Po drugie-mam kryzys książkowy. Okres kiedy nie czytałam nic trwał bardzo długo, a aktualnie bardzo mało czytam i książki, która ma ponad 300 stron i jest ciekawa nie mogę skończyć od dłuższego czasu. Mogę patrzeć w ścianę, ale czytać-do tego mi się ciężko zabrać.
Po trzecie-brak czasu. Klasa maturalna jak i własne sprawy, zajęcia dodatkowe i ogarnianie wszystkiego jednak wyczerpało mój czas. A jak już miałam coś wolnego-po prostu wolałam zając się czymś innym. 

Jednak skłamałabym gdybym powiedziała, że smutno się nie robi pisząc tego posta. Bo jednak coś ciągle ciągnie do blogosfery, zwłaszcza ostatnio. Wiec dziś wpadł i pomysł nad stworzeniem czegoś nowego. Jeśli coś powstanie-dam znać. Ale na pewno nie będę się wtedy ograniczać tylko do książek. Ostatnimi czasy poszłam bardziej w seriale i filmy, może też wrócę do oglądania anime, więc i tego będzie trochę na blogu. Ale póki co nic nie obiecuję. Może informacja pojawi się za godzinę, za dzień, miesiąc, rok, nigdy....nie wiem. I nic nie obiecuję.


2 komentarze:

  1. Ah, szkoda! Ostatnio bardzo dużo blogów przeze mnie czytanych uległo zawieszeniu. Cóż, mam nadzieję, że kiedyś wrócisz - w takiej czy innej formie ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń