piątek, 14 listopada 2014

Mikołajkowy konkurs!

Witam, witam :)

Ostatnio zdałam sobie sprawę, że dawno nie było konkursu :D
Więc z racji nadchodzących Mikołajek postanowiłam go zorganizować. Książka została wybrana w losowaniu, mam nadzieję, ze ta przypadkowa nagroda wam się spodoba i zgłosi się dużo chętnych :D

Regulamin:
1. Organizatorką konkursu jestem ja, właścicielka bloga Zapach Stron
2. Konkurs trwa od 14 listopada do 6 grudnia(godz. 23. 59)
3. Ogłoszenie wyników nastąpi do dwóch tygodni po zakończeniu konkursu.
4. Zwycięzca zostanie poinformowany o wygranej droga mailową. Jeśli do siedmiu dni nie prześle swoich danych kontaktowych, wylosuję kolejnego zwycięzce.
5. Jedna osoba, może zgłosić swój udział tylko jeden raz.
6. Nagrody wysyłam tylko na terenie Polski.
7. W konkursie może wsiąść udział osoba nie mająca bloga.
8.  W konkursie wygrywa jedna osoba.
9. Nagrodą w konkursie jest egzemplarz ''Tajemniczy pan Quin''Agathy Christie(wydanie takie jak na banerze)
10. Zwycięzcą zostaje osoba, której odpowiedź na zadanie konkursowe najbardziej mi się spodoba.
11.Książka pochodzi z mojego prywatnego zbioru, jednak jest w bardzo dobrym stanie,
12. Każda osoba, która nie dostosuje się do regulaminu zostanie zdyskwalifikowana.
13.  Nagroda zostanie wysłana do dwóch tygodni po otrzymaniu adresu.
14.Możesz polubić mój fan page
15. Możesz również zostać obserwatorem mojego bloga, jednak nie jest to wymagane i nie wpływa na wynik konkursu.
16. Osoby posiadające blogi proszę o umieszczenie na nich banera, jednak nie jest to wymagane.
17. Chętnym mogę wysłać zdjęcia książki, aby zobaczyli w jakim jest stanie.
18. Jeśli nie zgłosi się minimum 12 osób konkurs zostanie odwołany.
19. Swój udział należy zgłaszać pod tym postem.
20. Odpowiedź na pytanie konkursowe można wysłać na maila: zapach-stron@wp.pl

Wzór zgłoszenia:
Zgłaszam się!
e-mail:
Odpowiedź:
Obserwuję/lajkuje pod nazwą"
Baner:

ZADANIE KONKURSOWE:
Napisz plan zbrodni doskonałej. Uwzględnij różne sytuacje/wypadki(np. ktoś wchodzi do budynku).

BANER:


(wiem, ze baner nie jest piękny, ale nie mam zdolności artystycznych)

Zachęcam do brania udziału!
Pozdrawiam,
DoXxil


3 komentarze:

  1. Ja podziękuję, mam już tę lekturę, ale życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W konkursie udziału nie wezmę, ale życzę powodzenia innym uczestnikom zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj... nie mam weny, że odpowiedzieć na pytanie... ale życzę innym powodzenia ;)
    http://pasion-libros.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń