sobota, 3 maja 2014

Roczek bloga :)

Tak, tak, dziś mija dokładnie 12 miesięcy odkąd założyłam tego bloga :) Tak więc dziś was trochę pozanudzam :)



A więc teraz wsiadamy to kapsuły czasu, cofamy się do przeszłości, do 3 maja 2013 roku :)

Tego dnia, DoXxil coraz poważniej zastanawiała się nad utworzeniem jakiegoś jednego miejsca z jej recenzjami. no a skoro już taki pomysł się pojawił, to dlaczego nie miałby być do blog? Napisała więc do Chomika, co o tym wszystkim myśli. A Chomik, jak to chomikowata fretka, czy też fretkowaty chomik, wyraził swój entuzjazm. DoXxil usiadła więc przed swoim komputerem, weszła na blogspota i oto pojawił się kolejny problem.....
Jak tu nazwać bloga. Pomyslów tyle, że ciężko się zdecydować. Jednak i tu Chomik pomógł i w sieci pojawił się szept-książek. Ale nazwę trzeba było zmienić. Pewna blogerka poprosiła mnie o jego zmianę, gdyż sama posiadała blog o tej nazwie. no i znowu kombinacje.....
Po konsultacji i namyśle pojawił się....Zapach Stron. A potem, mozna by rzec, poszło lawinowo :D

Pierwsze komentarze dodawał oczywiście Chomik(ale na arigatorowanie będzie czas później)  :) Paniętam do dziś ten tekst o mordeczych chomikach(czemu tego wtedy nie wzięłam na poważnie, no czemu?)

Natomiast pierwszym komentatorem poza kragu znajomych była...Kinga! A pojawił się on troszkę ponad tydzień od załozenia bloga :) Pamietam, do dzis jak się cieszyłam :D Ale to mi nie przeszło, bo z każdego komentarza, do dziś, bardzo się cieszę :)

Lubicie matematyke? No to teraz kilka liczb ;)

Przez ten czas przewinęło się tu....5004 osoby(czy też wejścia).
Pojawiło się 63 posty(łącznie z tym).
Napisaliście 461 komentarzy.
Na Google+ obserwuje mnie 25 osób.

Chciałabym się również pochwalić.....że ok.polowa odwiedzin jest z.....USA i Kanady O.o
Natomiast był taki czas kiedy 98% odwiedzin było z Rosji, Słowacji, Czech, Niemiec, czy też kiedy ok.40% odwiedzin z jakiegoś oaństwa w Afryce, trochę mniej odwiedzin bylo z Szwecji. To był wielki szok, naprawdę wielki. działo się to głównie na początku mojego blogowania :)

Moze ktoś stwierdzić, ze to nie dużo. Całe mnostwo blogów ma lepsze statystyki, ale czy tu o statystyki chodzi? Jestem Ultra Happy z każdego nowego odwiedzającego, każdego nowego komentarza, każdego nowego obserwatora, nie dlatego, ze mam lepsze statystyki. Ale dlatwgo, ze JESTEŚCIE! Ze wiem, ze to co tu wystukam, ktoś przeczytam, moze ktos dzięki temu przeczyta jakąś ksążkę, albo ktoś mam podobne zdanie na jakis temat, naprzykład tak, jak to było w przypadku ''Klątwy...'' nie miałam pojęcia, ze jej antyfanów jest tak dużo! Już myślałam, ze to ja nie umiem znależć tego jej drugiego dna(jakby pierwsze miała).

Nie bedę pisać co ten blog mi dał :) Bo dał mi dużo. Inaczej teraz myślę czytajac ksiażki, no a przedewszystkim poznałam WAS! No ale, nie mialam o tym pisac, więc nienapiszę :)

A teraz, to co w tym świętowaniu jest dla mnie najważniejsze, czyli podziekowania :) Bo ten blog by nie istnial gdyby nie było was :)

Fretko, Chomiku, Cure Twilight(czy też Cure Hamster)-jeśli jest jakaś osoba, bez ktorej nie byłoby tego bloga, to napewno jesteś nią ty. Dziękuję za ten entuzjazm przy zakładaniu bloga, za ta pomoc, komentarze, przeczytane notki, dyskusie....no za to wszystko :D Widzisz jaka jestem dobra? Ty mnie tu zamordować chcesz, a ja ci oficjalnie, na blogu dziękuję...znaj moją dobroć(tak, tak, zrobiłam to specjalnie....teraz jak mnie zabijesz to wszyscy będę wiedzieli, ze to ty....BUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA) 

Bidonie, Olu-dziekuję ci za te komentarze, pomoc przy wyglądzie bloga, ZDJĘCIA, te kilka rozmów na lC.....jeśli o czymś zapomniałam to wybacz :)

Zienko-za pomoc w kwestii czytnika, za wszystkie komentarze, po których mój uśmiech był jeszcze większy :)

Kingo-mimo, że już tu nie zaglądasz, to i tak ci dziękuję. Za ten początek, Twoje komentarze pozwoliły mi uwierzyc, ze ktoś tu będzie wchodził ;)

Patrycjo-za takie....proste, radosne komentarze

Cyrysiu-za to, że zawsze tu wchodzisz, czytasz moje wypociny i znajdujesz w nich coś dobego, coś dla siebie :)

Nieidentyczna-za piękne, proste komentarze, za obecność i...za tą rzesze świetnych książek, o których, dzięki tobie się dowiedziałam

Chce również podziękować: Szusteczce, Sylwuchowi-za te komentarze i za wszystko co wniosłyście tymi kilkoma zdaniami :)

ARIGATO! c:

Napewno o kimś zapomnialam, na bank, tak wiec, jeśli was tu nie ma to przyjmijcie moje podziekowania:DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJE, DZIĘKUJĘ, DZIEKUJĘ, za to, ze wchodzicie, czytacie, komentujecie....za to, że JESTEŚCIE! Ten blog niebylby tym czym jest i kazdy z was coś tu wnosi :)

Jeden rok minął i mam nadzieję, że z wami przeminie mi ich jeszcze sporo :) Jeszcze raz dizękuję,o i cóż....mentalnie dzielę się z wami, odpustowymi cukierkami, zamiast tortu :)

I z tej okazji, mam do was takie pytanie...co wam dał ten blog? Co dał wam ten rok z Zapachem Stron....lbo czego wam nie dał? Dlaczego tu wchodzicie, dlaczego czytacie, komentujecie? Co wam się tu podoba, a co przeszkadza? Proszę, piszcie śmiałó i szczerze, bo dziś oprócz świętowania, czas na taką....refleksję :)

Zapraszam rownież do wziecia udziału w KONKURSIE, który trwa, tylko do dziś :)
Konkurs urodzinowy, konczy się w urodziny "D

 
(ten nietoperek mnie rozwalił...jest taki pocieszny XD)


Pozdraiwam,
DoXxil


14 komentarzy:

  1. Ileż to blogów ostatnio swoje urodzinki obchodzi :DD
    Życzę Ci, abyś blogowała jeszcze co najmniej 100 lat! Samych sukcesów, żeby Twój blog rozwijał się razem z Tobą :)
    O jak fajnie znaleźć się w podziękowaniach :D Nie ma za co oczywiście ... ;)
    Mi podoba się w Twoim blogu to, że widać, że nie piszesz recenzji na siłę. Czasami dodajesz je rzadko, ale widać, że też nie czytasz na siłę i "wyścigi". Wszystko tu jest takie prawdziwe, tak fajnie tu wchodzić ;)
    Mam nadzieję, że jeszcze przez długi czas z Nami :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, jak miło i sympatycznie się zrobiło :)) Wszystkiego najlepszego moja droga z okazji pierwszej rocznicy. Ale ten czas szybko zleciał. Życzę ci dużo energii i zapału w dalszym rozwijaniu swojej pasji. A ja nadal będę wiernie do ciebie zaglądać, bo od czasu do czasu faktycznie wynajduje dla siebie ciekawe perełki. Tak więc realizuj się blogowo a ja będę też czerpać z tego korzyści :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja swój roczek będę mieć w lutym :D nie napiszę, co dał mi ten blog, ponieważ nawet nie wiem kiedy go zaobserwowałam. Po prostu się stało! :D a blogów miliony i zaczynam nie ogarniać :D
    wszystkeigo najlepszego z okazji blogowych urodzin no i przede wszystkim, żeby nie były to ostatnie urodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O proszę, to już rok? Gratulacje! Brawa za wytrwałość i pasję :)
    Życzę Ci kolejnego udanego roku, żebyś była zadowolona z siebie. Zgadzam się z Tobą, że inne blogi mają lepsze statystyki. Jednak podobnie jak Ty - cieszę się z każdego komentarza, każdych odwiedzin, każdego nowego obserwatora :) Dlatego życzę Ci, abyś miała jak najwięcej powodów do radości! I samych udanych książek, tak aby żadna nie wymagała negatywnej recenzji, a każda przeniosła Cię do nowego świata, którego nie będziesz chciała opuszczać :)
    I dziękować nie musisz, bo ja zawsze chętnie tu wpadam :) Mam nadzieję, że za rok również obie tu będziemy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję pięknej rocznicy oraz życzę cierpliwości i wytrwałości w dalszym blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napiszę tu, w jednym komentarzu, do was wszystkich :D
      A więc dziękuję, za te mega pozytywne komentarze i życzenia c:
      Ja również mam nadzieję, żę za rok również będę mogla wam podizękować, za 2 lata, poźniej za 3......choć tych 100 to się bojęXDD Ale z taką ekipą....normalnie Blogowa Drużyna Pierścienia XD

      Usuń
  6. To wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wytrwałości i wyników! Oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje i wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i życzę wytrwałości w dalszym prowadzeniu bloga, żebyś miała tu coraz więcej gości i żebyś nigdy nie traciła ochoty do blogowania ^^
    Ach, nie ma za co dziękować, nic takiego nie zrobiłam :) Ale i tak dziękuję (tym razem ja) za umieszczenie mnie na liście, to takie miłe!
    Osobiście bardzo lubię czytać Twoje recenzje, są szczere i przyjemnie się je czyta. Jedyne co musisz poprawić, to te drobne błędy, które się pojawiają w postach. Wiesz, np. "ze" zamiast "że" itd.
    Pozdrawiam cieplutko ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję roczku i mam nadzieję, że kolejny jeszcze lepszy przed Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak to szybko zleciało! Oby tak dalej! Gratuluję wytrwałości w blogowaniu i życzę samych pozytywnych wrażeń literackich w przyszłości, oby Twoja literacka pasja dalej się rozwijała i satysfakcjonowała Cię w pełni :)

    Dziękuje także za te szczególnie miłe słowa pod moim adresem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję :) i życzę wszystkiego Najlepszego! :) Ja obserwuję Twojego bloga od niedawana, ale na pewno będę zaglądać, bo miło tu u Ciebie :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń